buktaleri

Alla inlägg under november 2013

Av Vici & Doggy - 16 november 2013 22:22

Nu har vi precis uppträtt. Det var jätteroligt. Det var någon slags musikfestival vi uppträdde på. Det var jätteroligt! Mm. Och vårt porgram var ungefär att vi uppträdde i 5 min och sedan avslutade vi med att vi såklart sjöng vår låt Vi är ett. Vicis mamma har filmat så vi kommer sedan lägga ut klippet på youtube. Och sedan var Behrang Miri på besök så vi fick ett foto med honom.

   

Av Vici & Doggy - 16 november 2013 12:48

Hej! Idag så ska jag och Vici uppträda. Och videon när vi uppträder kommer senare ut på youtube. Men det var allt jag ville säga. Hejdå, kram Doggy!

 

Av Vici & Doggy - 13 november 2013 19:37

Nu var det väldigt länge sedan vi gjorde ett inlägg på bloggen. Så nu är det dags tycker vi! Anledningen till att vi inte har kunnat blogga är för att vi bara har en dator hemma som inte riktigt vill som vi vill. Men nu är vi tillbaka igen! Ja, välkommna till vår blogg! Eftersom vi inte har gjort en inlägg på länge ska det här inlägget bli ett jääätelångt inlägg. Vi börjar med att visa lite videos vi har gjort och lagt ut på youtube.

Vi har spelat in det sista avsnittet av en stund med Doggy. Och vi spelar in avsnittet på Öland. Men inte bara det! Doggy får också besök av Nöffy hans vän som är en gris som också kan prata. Nu till jul ska vi köra igång säsong 2 av en stund med Doggy.

Sen så har ju den sköna hösten kommit. Och det har varit halloween. Och jag har gått bus eller godis och var utklädd till en vampyrhund. och det bästa med hösten är att jag fyller år då. Och vi ska ha ett försenat födelsedagskalas för mig.

Och sedan så har vi ju varit på buktalarkurs i Västerås och fått många bra tips. Och det var värkligen jätteroligt. Och jag var den yngsta eleven någonsin som har gått på den kursen. Ja, förutom Doggy då.

Sen så har vi ju gjort världens coolaste superhjälte kortfilm. Den blev jättebra och vi ser fram emot att göra fler.

Sen så har vi startat en frågestund. Frågestunden går ut den 1 december. Och ni kan skriva era frågor här i kommentar.

 

Sedan så har vi uppträtt på två ställen. Mm, på ett café och på ett barnkalas. Och vi ska lägga ut det på youtube.

Nu kommer här en riktig bildbomb!

 

Vi börjar med lite bilder vi tagit när vi var i Västerås.

         

Här komnmer klassfotot från kursen.

   

Nu kommer lite bilder från uppträden vi har gjort nu den senaste tiden.

     

Det var vårt superlånga inlägg. Hoppas ni tyckte det var jättelångt och jättespännande.

Presentation


Hejsan! Vici & Doggy här! Detta är en blogg som handlar om mitt största intresse, buktaleri! Vi hoppas ni ska gilla den!

Fråga mig

39 besvarade frågor

 

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 En gång om dagen
 En gång i veckan
 Fler än tre gånger i veckan
 Nästan aldrig
 Inte så mycket längre
 Detta är första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Om ni vill se på mitt och Vicis nya succéprogram klicka på bilden.

Vill du ha kontakt med oss? Skicka ett medelande till vicidoggy@hotmail.se

Klicka här för att se Doggys och mina trickfilmer!


Ovido - Quiz & Flashcards